Ik heb er net ook 25 besteld. Super aanbieding. Ik ben persoonlijk heel erg tevreden over de locpilot basic decoders. Heb er heel soms een klein probleempje mee dat ze zichzelf resetten. Maar goed even opnieuwe programeren en het is weer ok. Ik heb ook duurdere uhlenbrock decoders maar die kraken veels te veel de locpilot basic's zijn veel stiller. Dit zijn overigens de Roco varianten die schijnen zelfs net nog iets beter te zijn dan de gewone locpilot basics.
Kan je ze ook als funtie decoder gebruiken? want voor 13 euro vindt je geen enkele daarvoor
Ik ben zelf een simpele rijder,Gewoon een baantje af en toe mee rijden optrek afrem vertraging enzo vindt ik voldoende.Een schakeling voor het interieur verlichting (treinstellen) is altijd leuk,Die overige funties enzo gebruik ik zelden tot nooit heb een multimaus.Deze dccs zijn nu in de aanbieding vandaar dat het verschil bijna 50% is vroeg ik me het af.Wat is jou advies ?Nemen of doorsparen?Kan je ze ook als funtie decoder gebruiken? want voor 13 euro vindt je geen enkele daarvoor
Lopi basic (=bachman 36-553)