is immers zo veel in messing-(ombouw-)bouwsets, dat jullie fluitend in elkaar solderen ondanks fouten of slordigheden in de bouwset, maar dat wij simpele vingerverbranders óók willen doen...
Ga dan maar gouw verder met je trammetjes.Maar is er niet ergens al iemand bezig met het bouwen van zon kit?
.... Sorry Heren Mitropa, IvoTB en consorten: ik kwijl als ik jullie werk zie en vind mijzelf een vreeschelijke kluns ...
En nu weer On Topic: Foto's alstublieft en een bouwverslag van een "simpele" bouwer...Sorry Heren Mitropa, IvoTB en consorten:
Volgens mij is er niemand begonnen met een heel treinstel maar met een klein karretje, en zijn ze allemaal simpele bouwers gebleven
...hoopte ik, dat "wij" de mystiek en het sacrosancte van de "Messingmodelbouw" eens weg zouden kunnen nemen : daarom mijn vraag om een bouwverslag van een messingbouwpakket of ombouwpakket met (veel) foto's en al die tips en trucs die de geroutineerden wel kennen (en dus al vergeten zijn) om eenieder duidelijk te maken, dat je kunt bouwen in elk gewenst materiaal, als je de principes beheerst...
niet lullen, bakken met doe donder, ingewikkelder is t niet. Is het toch ingewikkeld dan blijkt dat meestal vanzelf wel en dan vraag je hier hoe t verder moet.