Hallo,In spoor N kun je diverse dingen laten bewegen.Zo kun je mensen laten zwaaien op het perron.Ook kun je bijvoorbeeld mensen rond laten lopen (een oud fallermotortje met een verbinding naar een poppetje, dat dan rond loopt) en natuurlijk een Faller Car system.Bij dit nieuwe baanplan ga je van station naar station, je hebt geen ruimte waar je eens lekker kunt rijden.Willem
Ik zie je zo in de weer met allerlei baanplannen. Prima! Ik bedoel je moet het baanplan wel echt goed vinden voordat je begind te bouwen.
Maar ik dacht, laat ik je nog een Paint krabbeltje schowen in de hoop dat je er wat inspiratie uit kan putten. (ik heb in ieder geval een aantal haalbare wensen van je bij elkaar gegooit en enkele andere weg gelaten, omdat hoe groot je ruimte ook is, je nooit alles kan hebben. )
8 meter stijgen is niet zo'n probleem, maar het is de manier waarop je het doet. Misschien is het beter om het plein achter je station 2.5 cm hoger te laten zijn als je sporen. 2.5 cm is namelijk 4 meter en dan kan je het verschil in hoogte mooier opvangen in een statige etage van je station. Dat stationsplein kan rustigaan verder stijgen natuurlijk.
Laat die 2 locloodsen lekker staan, eentje( de rechtse) daarvan kan je ook gebruiken voor klein onderhoud aan rijtuigen of wagens. Verder kan je gewoon naast je ringloods wat kopsporen leggen om E en Diesellocs te stallen. Zorg dan wel dat die locs niet via de sporen voor het verzorgen van stoomlocs hoeven te rijden.
Ps; je perron lengte is goed denk ik, rijden er toch langere treinen dan stoppen die hier gewoon niet.