Grrrr...bij autos vinden ze kleuren dan ineens wel heel belangerijk.
En ja het is inderdaad een stoptrein maar daar hebben we juist meer materieel voor nodig na de plan V blijft alleen de slt over en die is niet zo betrouwbaar en die DDM was juist ontworpen voor stations waar weinig (perron) lengte zat en nu gaatie weg (ddm-1 zien we zometeen bij sloperij koek jammer).
3) Plan V blijft helemaal niet over, die wordt juist steeds meer afgevoerd. Inzet is nu hoofdzakelijk beperkt tot enkele lijnen in het zuiden en op de Emmerlijn. Emmerlijn is per 12-12-2012 over en de inzet in het zuiden mogelijk nog wel eerder.
Maar waarom is dat zijraampje verdwenen? google laat niks los enige wat ik me kan bedenken is zonlicht.
Zo oud is die DD-AR niet eens begin jaren 90 en de MDDM 1997/98 en nu al slopen/renoveren.
Ehh Mddm met 5/6 bakken volgens mij heeft de mDDM net genoeg power voor 2 rijtuigen en een kopbak.
Die staat dan ook s'avonds voor je deur Minder kans dat de machinist een sein mist?Bij de meeste treinstellen/locomotieven zitten er in de cabine geen zijramen.
Overduidelijk dat dit een betere ontwerp is van een (semi) amateur dan die prutsers bij de NS.Ik hoop dat ze er spijt van gaan krijgen met die lelijke dak in het blauw. Denk toch na maak dat grijs zoals bij de ICM / IRM.Zo oud is die DD-AR niet eens begin jaren 90 en de MDDM 1997/98 en nu al slopen/renoveren.En waarom dat zijraam nu ineens weer wegslopen? die zat er toch niet voor niks ? Ehh Mddm met 5/6 bakken volgens mij heeft de mDDM net genoeg power voor 2 rijtuigen en een kopbak.
zij ruit is verwijderd om de stroomlijn van de kop te verbeteren
Geweldig allemaal, maar even een gek idee.... De ontwerpers die dit bedacht hebben, hebben daar voor gesturdeerd...Jij ook?