Klein beetje fotoklik
Ik denk dat dat komt omdat Nederlanders iets minder snel vooruit bestellen en/of er vanuit gaan dat wat ze aankondigen gemaakt wordt en niet weten dat het afhankelijk is van aantallen wat de winkeliers zelf bij LSM besteld hebben itt tot andere fabrikanten. Misschien eens iets om over na te denken om daar verbetering in te brengen wat voor alle partijen voordeliger is.Als mijzelf als voorbeeld te nemen, ik 'wacht' dus ook op de WR restaurant wagens, maar ja ik heb er dus ook geen een in bestelling staan...
Oei, dat is bijna 3 meter aan trein. Heeft de model 1700 nu dus echt iets te doen. Gaat zo'n lengte, geduwd, wel lekker door wisselstraten en bogen?
O-ké... ik zie een hele lang sleep van 10 rijtuigen. En ik heb er nog eens twee extra besteld. Misschien toch nog eens de zolder gaan nameten...
Ook nog een BD en een Bf er bij besteld, gok ik, voor een kloppende 12 delige ICRm stam?
Dit kan in principe niet, de BAB-stammen rijden altijd als stam van 3 ICRm wagens.De stammen gaan samen voor onderhoud dus een BAB-stam bestaande uit slechts 2 wagens is niet realistisch.Bij grotere roblemen gaat evengoed de hele stam van 3 wagens uit dienst.Een 9 stam kun je alleen maken met een Bds, 2 BAB-stammen en de losse Bf en BD wagens.Groet Peter,