Tweemaal een toevalstreffer terwijl ik op een andere goederentrein wachtte.Op 8 april 2023 zou een trein van RFO vanuit de Kijfhoek via Hilversum door Amersfoort komen richting Bad Bentheim.Deze komen meestal over spoor 1 of 3 door, dus bij de fietsenstalling bij de achteruitgang van het station de seinen voor deze sporen in de gaten gehouden.Toen het sein op spoor 3 van rood in geel veranderde, naar het perron van spoor 2 gegaan en toen kwam DB Cargo opeens vanuit de richting Utrecht:Op 29 april 2023 zou een trein van Metrans vanuit de Kijfhoek via Hilversum door Amersfoort komen richting Bad Bentheim.Ik was ruim op tijd op het station, dus eerst maar even naar het rijtje oude locs series 1200 en 1600 gaan kijken vanaf het perron van spoor 7, toen DB Cargo opeens vanuit de richting Utrecht kwam:
Vectrons maar ik ben ook wel benieuwd naar een foto van de oudere locs.
Ja een Traxx is ook ouder dan een Vecton, dus telt ook als de oudere locs die je wilt zien
Hoogte verschil in het perron. Dit is nog een nette oplossing. Op Den Haag HS ontsiert een bouwhek het perron omdat de stoep bij het gebouw hoger ligt dan de 'moderne' perronhoogte. Ziet er niet uit.
Vectrons