Wil je iemand dan om 5 uur laten beginnen of om 11 uur?
Tuurlijk we gaan voor de lol in de file staan. Ander werk of een ander huis doen de meeste mensen niet zomaar.
Veel mensen hebben een sociaal leven
en in tijden van economische crisis is het niet aantrekkelijk ander werk te zoeken.
De enige vervoersmiddelen die wij hebben in Nederland is per spoor of per weg. De mensen die de benenwagen of fiets kunnen nemen zullen dat echt wel doen.
Van mij hoeft het niet hoor. Ik heb het al voor mekaar. MAar ja waarom niet? Wat is er mis mee? Kun je ook de kids 's morgens nog eens meemaken... En de andere week dat je om 5 uur begint, zie je ze eens thuis komen...Nou dan doe je dat toch niet? Dan is dat dus je keuze. Duidelijk. De keuze is geen verandering.
Wat wil je daarmee zeggen, dat mensen die niet van 9-5 werken geen sociaal leven hebben?
Het is niet altijd crisis... Ook in goede tijden deden we er niks aan.
Lopen/fietsen/snorfiets/bromfiets/ligfiets(lekker snel) - Motorfiets/auto/carpoolen - Trein/tram/bus/waterbus/taxi
....alles wat op fiets eindigt beschouw ik als hetzelfde, omdat ze van dezelfde rijbaan gebruik maken. Taxi is hetzelfde als een auto. Die staat namelijk in dezelfde file. Waterbus/boot. Ok, hier vaart er een draagvleugelboot. Die is succesvol, maar dat kan ook niet overal.
.... De mensen die de benenwagen of fiets kunnen nemen zullen dat echt wel doen.
Alleen op de wegen waar veel bochten in zitten staan meestal geen files. Ik dacht alleen dat fietsers tegenwoordig overal voorrang kregen of is het alleen van rechts?
Jah dat klopt Roelco. Alleen op de wegen waar veel bochten in zitten staan meestal geen files. Ik dacht alleen dat fietsers tegenwoordig overal voorrang kregen of is het alleen van rechts?
Mensen die hun kinderen met de auto naar school brengen, gaan vaak weer door,
Ja, goedkopere kaartjes in de daluren is een beloning voor de mensen die meewerken aan de spreiding. Duurdere kaartjes in de spits is een straf voor de mensen die niet anders kunnen.