Samengevat, radionieuws, kranten..
Hubertus, in beide berichten staat precies hetzelfde, alleen vanuit een andere benadering. Samengevat door Bert. Effectief als zodanig en niemand tegen welk lichaamsdeel ook aanschoppend.En serieuse bronnen? Bij nieuws? Laat me niet al te hard lachen, zeg....
Natuurlijk staat de innovatie niet stil. We moeten dus ook kijken naar andere mogelijkheden, bijvoorbeeld betalen met de mobiele telefoon.” Wat de NS betreft kunnen dat soort betaalsystemen gewoon naast de ov-chipkaart bestaan
Dus voor mij mogen ze zoveel betalingsmogelijkheden introduceren als willen, zolang ze maar de OV-chipkaart in stand houden.- Peter
Huibert, volgens mij zijn de berichten helemaal niet hetzelfde.En dat het erin evolueert tot het andere, zie ik nergens staan.Welke bron gebruik je daarvoor?.. Gr, Bert
...@Tjalling, stel, en dat is echt mijn veronderstelling, dat alle OV-chip functionaliteiten op één pas komen, en daarnaast, op dezelfde pas, de gegevens die nu op je bankpas staan, dan zijn het 2 gescheiden systemen, op één pas. Dan is het niet wezenlijk anders dan de huidige situatie. Wat mij betreft proppen ze de ANWB-pas er ook nog bij, als dat kan..Eigenlijk zou je een multipas moeten hebben. 4 kant, met 4 chips er in. Kun je al je bonus-passen, bankpassen, ANWB-passen e.d. op één kaartje kwijt...Ander verhaal..Gr, Bert
Hence the Ident-i-Eeze. This encoded every single piece of information about you, your body and your life into one all- purpose machine-readable card that you could then carry around in your wallet, and therefore represented technology's greatest triumph to date over both itself and plain common sense.