Goh wat een simpele vraag al niet te weeg brengt. Toch bedankt voor de reacties. Ik zou wel een foto willen laten zien van het geoline spoor en dan met name de grote hoek van de wissel. Maar ik weet niet hoe ik een foto moet uploaden in dit reageer venster. Wellicht dokter ik dat nog wel eens uit. In ieder geval bedankt voor de wijze raad. Peco, Fleischmann profi, Tilliger. Ik heb het allemaal bekeken op het net. Ik neem tzt wel een beslissing. Ik wens jullie allen prettige kerstdagen en een voorspoedig 2007.Nils[/quotehttp://i133.photobucket.com/albums/q78/Kolham/PC230003.jpgIk denk dat ik het heb uitgevogeld. dit heb ik nu. De gebruikte rails hier is de geoline, maar ik ga naar fleischmann profiNils
Ik vond bretelswissel anders wel een leuke vertaling i.p.v. kruiswissel.Of zeg ik nou iets doms.
Ik zou wel een foto willen laten zien van het geoline spoor en dan met name de grote hoek van de wissel. Peco, Fleischmann profi, Tilliger. Ik heb het allemaal bekeken op het net. Nils
Ik denk niet dat je alleen moet kijken naar een plaatje, maar ook eens in het echt zien en vasthouden
De opmerking over Profi uit je eerste post kan ik niet zo goed volgen: "mooie slanke wissels en zo". Naar mijn idee heeft Fleischmann juist het slechtste aanbod op het gebied van "mooi slank"