he Kevin,De advertentie waar de eerste link naar verwijst bestaat niet meer.Wat betreft de loszittende railasjes, wat martin al aangeeft, dat is geen probleem. Ik heb dat ook met een hele partij Fleischmann H0 model rail. Wat ik dan doe is met een tangetje het railasje er af halen. De beide uiteinden met een tang naar elkaar toeknijpen en dan het railasje weer bevestigen. Je zal zien dat ze daarna goed vast zitten en dat de volgende rails die je hieraan bevestigd ook gelijk vaster zal zitten.Succes,Groet,Jeroen
Goed kevin,zo ken ik je weer Dat wil zeggen 2e hands rails.Dat is beslist niet verkeert.Ik heb bijna al de rails tweede hands aangeschaft.Daar zitten ook wel railzen tussen met losse raillasjes.Ik begrijp wat je bedoeld Tenzij het splinternieuwe zijn dan zitten ze vast. Martin.
Kevin.Even een advies namens mijzelf.Kijk goed of de decoders werken.Want 9 van de 10 keer koop je daarmee een defecte decoder.Je moet je altijd eerst afvragen.Waarom iemand 2 decoders verkoopt.Is er wat mis mee,dan zit jij met defecte decoders.En ben jij je geld kwijt.Dat is niet wat je zou willen.Kijk met rails was al iets.Dus decoders,blijft verradelijk.Maar goed het kan ook meevallen.Dus aan jou de beslissing.Sucses er mee. Martin.
ja ik kan overal perfekt bij