Die DDM was al sinds de zomer 2009 bekend maar mocht nog niks over verteld worden.
Ik hou gewoon niet van geheimzinnig gedoe gewoon iedereen of niemand.(ik heb nooit gezegt dat jij een leugenaar bent)Het is inderdaad jou doel om het te verkopen maar ik vindt het slechte zaken als mensen zeggen op is op terwijl het niet eens waar is.
Dat is natuurlijk gezien vanuit uit de gedachte van de consument, deels begrijpelijk. Maar een producent heeft hele andere belangen en die gaan niet alles aankondigen als er nog helemaal niks op papier staat omdat de kans dan groot is dat je je eigen glazen ingooit omdat iemand anders je voor is. Er zullen altijd mensen zijn die net een 'verouderd' product kopen net voordat er een (ver)nieuw(d) product uitkomt dat is met alles zo, denk aan pc's, tv's, auto's etc. Bovendien ben ik van mening dat het 2 verschillende klasses zijn waarvan de een de helft goedkoper is maar niet in een exacte schaal, mindere detaillering en geen verlichting en bovendien ook nog eens van verschillende fabrikanten.
Kijk als ik nu zou voorspellen welke land komende zomer wereldkampioen voetbal wordt, en of Michael Schumacher ooit nog een wereldtitel wint of wie de verkiezingen in de VS in 2012 wint, ja dan zou dat pas interessant zijn!
Dat gedoe met steeds maar weer extra wielen te moeten kopen is een goede reden om dan maar geen LS Models te kopen.
Ik bestel maar 1 losse tussenbak voor in mn ICR stam Mijn 1:100 spul blijft gewoon hier staan