hoi chiel. is www.wentinkoccasions.nl 2dehands?leander
Het zit al in de naam Chiel
Eh ja? Er staat namelijk "occasions". En dat betekent 2e hands......
Maar wat is de bedoeling van het spervuur aan vragen? Nogmaals stel je vragen duidelijker... dat is voor ons ook makkelijker, ik weet niet wat je leeftijd is maar ik gok dat je niet ouder dan 12 - 13 jaar bent. Dus ga eens rustig bedenken wat voor een baan je wil, wat voor een treinen. Vraag het je broer die ook treinen heeft, dat schreef je in een ander draadje. Kijk rustig rond hier op het forum, lees heelveel en verwacht niet dat alles compleet kant en klaar helemaal voorgekookt en gekauwd voor je neergezet wordt. Helaas werkt dat niet zo, je zal veel zelf moeten uitproberen en ontdekken.Groet Ronald K.
Ik zou voorstellen om eens op www.ebay.nl te kijken............daar staat heeeeeel veel en je bepaalt zelf hoe ver je wilt gaan met je centen.
Wat een warm welkom weer, maar dat begint voor sommigen gewoongoed op dit forum te worden........volgens mij vraagt Leander 1 keer door op het voorstel van die wentink site............niet echt een spervuur.Ik zou voorstellen om eens op www.ebay.nl te kijken............daar staat heeeeeel veel en je bepaalt zelf hoe ver je wilt gaan met je centen.
Wat een warm welkom weer, maar dat begint voor sommigen gewoongoed op dit forum te worden.......