Hoi Jos,Het geraamte ziet er goed uit. Denk je ook aan een geraamte onder je spiralen? En dan zou ik een geraamte maken voor het 1 niveau het station met staanders op het 0 niveau.Groeten Ronald K.
heb jij dan nog het geduld kunnen bewaren om nog niet met die startset te rijden?
Het duurde ook vrij lang, daar het ontwerp diverse keren veranderd werd en het weer opnieuw moest uitrekenen en intekenen...
Nu is het zaak om na het ontwerp verder te gaan met het digitale, daar weet ik, zoals ik al eerder zei, vrij weinig van............ Heb natuurlijk veel gelezen daarover en verschillende "draadjes" bekeken op dit forum, maar om nu echt ergens te beginnen en gericht te gaan werken met het digitale.........nee, zou het zo niet weten.
Als jullie adviseren om met de starterset van ROCO te beginnen, is het dan niet beter om een paar wissels of zo erbij te kopen, nu heb ik alleen maar een ovaaltje!
Misschien een decoder inbouwen bij een oude lok die ik heb, om dan met twee treinstellen te oefenen, of ga ik dan weer te hard van die bekende stapel?
Dus.......waarmee kan ik nu het beste mee beginnen volgens jullie, het startersetje van ROCO uitproberen, of het een en ander al op papier zetten, bv de bezetmelders, wissels, reedcontacten etc.,...................ik noem maar iets!