Oh hellup, ik voel een stokoude en zeer zinloze discussie opkomen.
Opzich had je natuurlijk ook een willekeurige Duitse site kunnen pakken met foto's. Daar was je na 5 seconde op bijvoorbeeld deze foto klik uitgekomen en had je gezien dat het rechts is.
Links of rechts?Een duitse trein op weg naar Oostenrijk kan gefotografeerd worden op het linkse baanvak,dit heb ik persoonlijk ondervonden op weg van Munchen naar Regensburg.In Oostenrijk vind men zowel links verkeer als rechtsverkeer,dit hangt af van de regio's waar er gereden wordt.Rijdt men van Regensburg naar Genua dan is dit meestal rechts,van Regensburg naar Wenen is dit deels rechts en deels links.Vraag mij niet hoe dit komt?hiervoor moet u informatie zoeken op internet.
heb ik gedaan zoals je ziet in mijn openingsbericht, maar dan kom je ook (o.a.) http://www.ake-eisenbahntouristik.de/ tegen dus vandaar de evrwarring en mijn vraag maar ik begrijp inmiddels dat er iook hier weer veel uitzonderingen op de regel zijn
Dit denk ik persoonlijk niet, ik denk het kan a) een getrokken BR 103 zijn, van een museumstrein. Was ook bij de trein van onze "Kanzlerin Frau.Merkel" zo, toen was het een BR 103 sandwich met enkele Rheingold rijtuigen tussenb) het plaatje is gespiegeld voor op de website
maar als ik me 180 graden om draai...rijdt de trein rechts, dus...vanuit welk gezichtspunt rijdt hij nu links??eric