Gerard,De nummers zijn waarschijnlijk wel correct, maar het model niet. Er zijn nogal wat verschillende Fals modellen in het echt en dit is gewoon een duitse Fals van Roco met nederlandse opschriften. Een look-a-like dus, maar geen correct model. Dat is er bij mijn weten ook niet.mvg,Ivo
Twee Roco gesloten wagens van MP en een Fleischmannsetje uit de winkel.Eigenlijk heeft de ketelwagen een museum rev. data maar als aanbieding knijp ik dan wel een oogje dicht, een Roco had een beschadigd dak dus dat was een win win situatie, drukt de prijs en kon ik mijn airbruschervaring weer updaten, hierbij ging dus gelijk ook alles faliekant mis maar ben nu wel weer helemaal bij .Ook weer geleerd dat als je een laag extra blanke lak spuit het ook meer gaat glimmen.Stephan.
Omdat ik wel heel erg onder de indruk raakte van de spoorwegen in Amerika toch maar eens deze aangeschaft.Wat zijn die US locs toch enorm groot Naast zijn export neefje
Dat scheelt wel, maar de Amerikaan blijft hoger Ik laat de Blue Tiger er ook even bij om het hoogte verschil met de 1200 te tonen
Dat scheelt wel, maar de Amerikaan blijft hoger