Aan allen,Ik ben blij verrast over al deze reacties, het wordt al helderder.Ik lees iets over het geluid, niet iedereen tevreden mee? en zoniet wat is het probleem?Verder had ik nog vragen met betrekking tot de interieur verlichting, ik begrijp dat deze bij ROCO en TRIX zijn voor bereid en bij ROCO ook digitaal schakelbaar, is dit bij Trix ook het geval?Alvast mijn dank voor de reacties.Met vriendelijke groet,Leen en zoon Wessel.
Mijn zoon heeft vorig jaar december de trix versie gekocht voor 180 euro, het begin was een drama de trein ontspoorde op meerdere plaatsen, heb het spoor wat aangepast en hier en daar wat kleine hoeveelheid olie bij de asjes gedaan. Dat heeft geholpen maar 1 ding ben ik nog steeds niet kwijt en dat is dat de eerste draaistel van rijtuig achter de motorbak neiging heeft om te kieperen (zie ook foto) heb het op beneluxspoor in andere draadjes ook al eens gevraagd,maar steeds zonder antwoord.Maar nu heb ik het treinstel overgenomen en het rijdt als een zonnetje superstil op deze ene manco na maar je zou het treinstel rustig kunnen kopen.ps dit gebeurt alleen in de overgang van rechte rail naar bochten (fl 6135)wie weet hier een oplossing voor.BVD en vgr Evert.
Het enige nadeel wat ik heb met de Roco is dat de koppelingen tussen de wagons nog als eens los laten tijdens het rijden. Het is nu duwen en dat gaat goed.Verder zijn de rijeigenschappen perfect.