Na een lange tijd tijd afgelopen periode eindelijk wat kunnen doen. Als een klein meisje haar intrede doet in deze wereld krijgt de hobby toch wat minder aandacht, maar ik hoop de baan waar ik aan begonnen was weer nieuw leven in te blazen.Ik heb de afgelopen periode vooral veel gereden om de loks weer een beetje in te laten rijden, maar zeker ook om de rails weer wat schoon te poetsen en dat was wel even nodig. De schoonmaakwagens hadden aardig wat werk. Daarna ook weer begonnen aan het kleine werk. Van Busch, Noch, HEKI, Polak en Anita Decor is het nodige uitgebracht dus onder andere weerk veel klaprozen aan het maken. Ik heb er nu 400 gemaakt en dat is alleen maar langs het spoor nog. En als ze er eenmaal staan moet je zoeken WAAR ze staan.Ook op het station komt langszaam meer bedrijvigheid. Er staan nu wat passagiers te wachten op Perron 1 en ook de bagage staat nu klaar om ingeladen te worden straks op perron 2. Het is en blijft een klein station dus er kunnen niet tientallen passagiers staan te wachten. Wel vind ik de ballast nog veel te mooi net als de glinstering van de railzen. De pigmentpoeders en de verf staan al klaar...........
De MAN geledewagen rijdt in Limburg alleen op lijn 44 als ik het goed begrepen hebJos.