Maar we zijn hier op het feestje van Chris, Hans en Peter, dus we hebben ons te gedragen naar hun normen. Lukt dat niet, dan is daar het gat van de deur.
Dat aanspreken ben ik met je eens, maar om nou alles meteen weg te halen... dat vind ik dan weer erg ver gaan.
Ik ben van mening maar dat is mijn mening dat een moderator ook de normen en waarden van het forum en zijn bezoekers zou moeten bewaken en ja ik vind ook dat ingrijpen een uitzondering zou moeten zijn.
Uiteraard wordt er wel eens bot gereageerd, maar er worden ook wel eens ècht domme vragen gesteld (ja, ze bestaan wel. Na 6 jaar fora modereren weet ik dat zeker).
En dat zijn precies de 2 zaken die wij proberen te handhaven, maar die nogal eens botsen. Uiteraard wordt er wel eens bot gereageerd, maar er worden ook wel eens ècht domme vragen gesteld (ja, ze bestaan wel. Na 6 jaar fora modereren weet ik dat zeker). Of vragen met halve informatie waar we na 2 pagina's nog niet weten of die persoon nou digitaal of analoog rijdt...Oftewel: ingrijpen is niet altijd zo duidelijk. Voor wie dat niet gelooft: start je eigen forum en as het zo groot is als dit forum praten we nog eens verder
Al 7 pagina's over dit onderwerp...
op naar pagina 8