En weet iemand dan een goede (double-action) begginersset niet te duur niet meer dan 40 euro anders wordt het samen met compressor te duur
... Kan ik in de buurt van Enschede ergens 'redelijk goedkoop' systreenplaten kopen. Of ergens op internet?Wat is de beste dikte om te beginnen? ...
... Als ik eenmaal een huisjes gebouwd heb, hoe kan ik dat dan het beste verfen?- met airbrush? ...
Marijn, als ik je eerste bericht nog eens bekijk...... dan mag ik wel concluderen dat je nog niet veel ervaring hebt. Geeft niets, maar begin bij het begin. Moet het een nederlands huis worden? Moet je dan geen baksteenmotief in je styreenplaten hebben? En dakpanplaten voor je dakpannen? Heb je wel eens bouwpakkethuisjes gebouwd?
@ TonM: het zal natuurlijk wel helemaal persoonlijk zijn, maar de maximale druk van bijna 3 bar (zo uit m'n hoofd) die mijn compressor haalt, heb ik nog nooit gebruikt: ik spuit standaard op een hele lage druk, en dat werkt zo heerlijk als je lekker dicht op je werkstuk kan gaan zitten