Totaal aantal stemmen: 21
Als je nog wat verder terug gaat in de tijd, die met de Guldens zeg maar, kon je zelfs 4 dagen onbeperkt treinen door heel Nederland.Volgens mij voor ongeveer hetzelfde bedrag maar dan in Guldens.Ook wel leuk trouwens; als je rechts boven op de site van de NS je vraag kort en bondig stelt komt dit eruit:zomertoerMet NS Zomertoer kunt u in de zomer binnen een aaneengesloten periode van zeven dagen, twee dagen onbeperkt tweede klasse reizen. NS Zomertoer is er in twee varianten, voor 2 personen en voor 3 personen. Dit vervoerbewijs dient op twee dagen binnen een periode van 7 aaneengesloten dagen gebruikt te worden.Dus ze weten bij de NS zelf nog niet of het nou 1e of 2e klas is en 1 of 2 dagen.Groeten,Oscar
Menno,Ik heb een eigen trein van het merk Peugeot 207SW, heeft een perfecte dienstregling, hoef niet over te stappen en heb geen tijdslimiet. Ofwel ik reis nooit per trein, te duur, te lange reistijd en kom niet op de plek waar ik wezen moet. M.a.w maakt mij niet uit van hoe en wat voor een toeren van de NS Groeten Rob
Als je nog wat verder terug gaat in de tijd, die met de Guldens zeg maar, kon je zelfs 4 dagen onbeperkt treinen door heel Nederland.Volgens mij voor ongeveer hetzelfde bedrag maar dan in Guldens.