Houten
Kijk hier http://www.riskmodelbaan.nl/beurzen/keulen.htm voor mijn foto's.
Vrijdag was ik in Köln. De TEE van Trix is m.i. zeker geen Philotrain/ Lemaco.... Mijn bevindingen aan de hand mijn eigen indrukken en van foto's van Drehscheibe: Draaistellen van het T-stel zijn slecht uitgevoerd, keukeninterieur (wand) is slecht geplaatst, eindkoppeling was zwart en bij Lemaco/Philotrain rood en luchtslangen ontbreken bij T. Ik zie wel weer overeenkomsten met P/L voorwat betreft de koppelingen tussen de rijtuigen onderling. Ramen van de cabines hebben geen metaalkleurige omlijstingen, lampringen ontbreken, handgrepen cabinedeur zijn te lang, spuitwerk is erg slecht bij de toegangsdeuren van de rijtuigen, dak van het motorrijtuig is rond de uitlaat niet voorzien van puntjes (die schroeven moeten voorstellen), raamlijsten zien er bij het L/P stel anders uit; deze zijn bij L/P veel fijner (haast niet zichtbaar) N.b. zelf in het bezit van het Philtotrain - stel.Maar.. het gaat een heel eind in de goede richting. Ik ga in iedergeval voor de LSM/Railtop. Die verdienen het!
De Trix TEE leek mij een Marklin TEE in 2 (39700) rail uitvoering.