Beste Willy,Ik weet niet hoe ver je wil gaan met deze DBase, maar ik heb in die van mij (zeer rudimentair) nog de volgende onderdelen toegevoegd, telkens met het overeenstemmende onderdeelnummer en aantal: borstels, verlichting voor, verlichting achter, sleepcontact voor, sleepcontact achter, pantograaf1, pantograaf2, pantograaf3, pantograaf4, rookgenerator, koppeling voor, koppeling achter, antislip-bandjes.Bij locomotief heb ik nog toegevoegd: type chassis (metaal, metal + grootste deel opbouw metaal, metaal + opbouw kunststof, kunststof + opbouw kunststof), type frontsein: 3puntsfrontsein, 3puntsfrontsein RRW (rijrichting wisselend), 3puntsfrontsein + 2 sluitseinen, enz., type koppeling, type verlichting (LED/gloeilamp), geluidselectronica (Y/N).Bij wagons heb ik nog toegevoegd of er verlichting aanwezig is en welke onderdeelnummers, type koppeling, sluitsein (Y/N), voorbereid voor sluitseinverlichting (Y/N), voorbereid voor stroomvoerende koppelingen (Y/N), type verlichting (LED, gloeilamp).met beste groeten,BR45
Hierbij even een update van het programma. Om dit forum niet al te veel te belasten met de vele screenshots heb ik deze op mijn site gezet. De afbeeldingen zijn op het formaat 1 op 1. Binnen kort komt de eerste beta versie uit, die eerst zal worden getest door enkele beta testers.http://www.wdevaal.nl/trainbase/help.phpm.v.g. Willy...
indien nog nodig, als betatester willen aanmelden.