Zeg je nou dat je de koplopers en IRM wilt verbieden?
Sprinters trekken sneller op dan plan V. Op Somda werd gemeld dat Sprinters de rijtijden kunnen halen.
Omdat de snelheden in Twente niet boven de 130 kilometer per uur uit komen. Dus je merkt niet veel van het feit dat je wat topsnelheid inlevert tegenover sneller optrekken.
Samenvattend: De sprinters komen dus (zeer waarschijnlijk) ook naar het Noorden.
Vandaag, 21 april, reed er tussen de sprinters door ook nog een stel mat'64 (2 tweetjes), helemaal zonder kan dus nog niet...Groeten,Frank
Ik had gisteren het geluk om in Plan V vervoerd te worden van Duivendrecht naar Hengelo als vervangend materieel van trein 147. De stellen waren de 930 + 475 + 471. Ze waren eerder op de dag al begonnen als 242 en zijn dus op de 147 gekeerd naar Bentheim. Het laatste ritje van de Twente Plan V's was trein 144 Bentheim - Schiphol.
Ik geloof dat, als ik per plan V van Duivendrecht naar Hengelo vervoerd zou worden i.p.v. de obligate INT, het ging zeggen en mijn geld terug wou... @Perisoreus infaustus: Evenwel heb je toch iets bijzonders meegmaakt. Zijn de plan V's ook daadwerkelijk doorgereden naar Bad Bentheim, of zijn ze te Hgl gekeerd op tr. 146?
Ik geloof dat, als ik per plan V van Duivendrecht naar Hengelo vervoerd zou worden i.p.v. de obligate INT, het ging zeggen en mijn geld terug wou...