Lenz decoders geven spontaan de geest zonder aanwijsbare reden, lijden aan spontaan geheugenverlies en weet dan dus niet meer of dat het een decoder is en met welke ingestelde CV's
Je doet het voorkomen alsof dat bij alle Lenz decoders gebeurtDit begint een beetje een onzin topic te worden want topic starter is ondertussen nog steeds niet geholpen.
...... Er is inmiddels al in de Lenz geinvesteerd, dus waarom niet voordat we die afschrijven eens kijken of er om het gemis van de PID regeling heen te werken valt?
Citaat van: Gripen op 06 april 2009, 20:41:53Je doet het voorkomen alsof dat bij alle Lenz decoders gebeurtDit begint een beetje een onzin topic te worden want topic starter is ondertussen nog steeds niet geholpen.CitaatPrima, dan stop ik toch gewoon met het delen van mijn ervaringen, dan valt iedereen zich maar een buil. Want als er dan toch niet naar de goed bedoelde adviezen geluisterd wordt, heeft het ook geen nut ze nog langer te geven. Eigenlijk zeg je gewoon dat we liegen.
Prima, dan stop ik toch gewoon met het delen van mijn ervaringen, dan valt iedereen zich maar een buil. Want als er dan toch niet naar de goed bedoelde adviezen geluisterd wordt, heeft het ook geen nut ze nog langer te geven. Eigenlijk zeg je gewoon dat we liegen.