De TEE van LSmodels kan wel door R2, maar om dat voor elkaar te krijgen is het stel een paar mm te breed uitgevoerd. Moet je verder met een lantaarntje naar zoeken en is niet in de aanbieding.
De Roco vind ik beslist mooier, de rijtuigen sluiten mooier aan dan bij Märklin en Trix. Eerst had ik met mijn Roco ook een probleempje met ontsporingen, maar na het draaistel goed heen en weer te hebben bewogen, is het probleem over. Als je de multimaus en de rails verkoopt, heb je voor een mooie prijs een treinstel MET geluid.
Het prijsverschil is ROCO startset 359 TRIX 179 ( exclusief decoder) ----- 180 euroIs het prijsverschil voor de ROCO set het wel waard voor:geluidfuncties en volgens forumleden mooiere uitvoering ; ik heb nlde startset niet kunnen bewonderen.
Je moet eens kijken naar de balgen. Bij mijn Roco sluiten deze zonder tussenruimte aan elkaar, bij een Märklin of Trix, die ik in de winkel zag op rechtspoor, dus niet in een bocht, kon ik gemakkelijk tussen de rijtuigen doorkijken. Ook in bochten blijven de balgen bij mijn Roco mooi aangesloten. Hoe dat zit bij een Trix weet ik niet.