en lekker met Remco aardig wat masten geproduceerd.
Je kunt dan nog een mooie baan bouwen maar als er niets rijdt dan heb je ook weinig publiek .
Aardig wat?... :-| 't leek wel massa-produktie langs me! Chinese vingertjes zijn snel, maar jullie waren sneller...Vanmiddag heb je de halve middag uit je neus zitten eten omdat je door je materiaal heen was. Groetjes,Dave
Maar als conclusie : Rail is een leuke bijeenkomst, die echter 2 problemen heeft mijns inziens. 1. Het wordt soms te druk. Houten is veel kleiner dan de Jaarbeurs, maar volgens mij waren er bijna evenveel mensen. Bovendien lees ik hier veel verhalen dat ook verenigingen woekerden met de ruimte. 2. De prijs. 15 Euro is toch wat veel voor dit, zeker in vergelijking met eurospoor . Als ze het hierbij houden kom ik volgend jaar misschien weer. Als ze de entree nog hoger leggen, kom ik niet.
ps Remco, het relais is inderdaad stuk, zoals verwacht. Snel opgelost, zoals verwacht. Ik had niet verwacht dat er ook nog een werkende decoder in zat.
dus heb alleen de rij aan de zijkant bekeken, waarvoor nog mijn excuses aan de wachtende.