Totaal aantal stemmen: 140
Poll gesloten: 18 February 2009, 20:32:11
Gefeliciteerd met het record en dat alles is gelukt. Fantastisch!! Mooi om te zien Maar hadden jullie drie locs nodig om die hele trein in beweging te krijgen? Mvgr Jan Wiebrand
Bij de echte recordpoging van de langste trein werd er maar 1 lok gebruikt.Dus ongeldigepoging.Tijdens het 150 jarige bestaan hebben wij dat in schaal N wel met 1 enkele lok gedaan.MvgWim.
Hartelijk dank voor de leuke reacties.Maar nogmaals, zonder dit geweldige forum was dit niet mogelijk geweest.Daarom heb ik als eerbetoon aan dit forum op de laatse wagen het logo geplaats van Benelux.Verder wil ik de 11 personen van harte bedanken voor het laten mee rijden van hun rijtuigen.Morgen ga ik de afvoer van de rijtuigen plannen, waarschijnlijk wordt dit na de carnaval.En een speciaal woord van dank aan Cor de Rijke en Arie Wander, dat zei hierbij aanwezig wilden zijn.Jos.
Bij de echte recordpoging van de langste trein werd er maar 1 lok gebruikt.Dus ongeldigepoging.
Zullen we het na deze geslaagde poging gewoon een gezellig en positief draadje houden .Top Jos!