Ik denk dat ik het maar eens met Ruurd eens zal zijn.Wie let er nu in godsnaam op een nummertje op een cabinedeur?Feit is: dat ze er op zitten, nu hebben we eens een degelijke Beneluxloc, is het nog niet goed.Jos.
Er wordt een schitterend model uitgebracht. Prachtig, prima. Steeds in kleine lots van pak em beet 500 stuks met andere nummers, die dikkker/dunner zijn, een ander stipje verf hebben, enz.Dat betekent: meerkosten en dus een hogere prijs.Of denk jij nou echt, dat LS in staat is, om dat gratis te doen?En daar moet je je dan bij afvragen, of je dat de meerprijs waard is resp. op te brengen is.En dan de inzet naar keuze: Tja, dat mag van mij, maar ik heb geen behoefte om het grootbedrijf exact na te apen. Maar dat is MIJN keuze.Snappie?Groeten, Ruurd
Mag ik zeggen, dat ik dit ongelooflijke, prijsopdrijvende miereneukerij vind, die voor anderen het plezier verpest en de mogelijkheid om een betaalbaar model te bemachtigen om zeep helpt?
Ik zou nog even heel goed lezen Jos, want ik snap net als anderen hier niet zoveel van je reactie. Zo en nu hou ik er over op, want we kunnen beter genieten van een prachtige NMBS 1100
Rond de 200 euro voor deze zeer gedetailleerde lok, vind ik echt geen hoge prijs.....Waarbij elke lok dus anders is. Dat vind ik meer een staaltje van grote klasse , dan roepen dat het mierenneukerij is.
€ 200 is voor heel veel mensen heel veel geld, Chris. Misschien dat jij je dat kunt veroorloven, ik niet en ik ken heeel veel anderen, die dat ook niet kunnen.Groet, Ruurd
Laat maar, doe moeite niet waard om te reageren.