€39,- is voor huidige maatstaven niet gek, maar... vier jaar geleden was de "uvp" €39,95. Nu €58,70. Tijden veranderen snel.
Als je ervanaf wilt mag je hem wel aan mij doneren . Regel ik t.z.t. wel ander onderstel voor 3rail, wanneer het wel in de krappe begroting past
en zoals beloofd, de Rivarossi 3676 NMBS MU:de ene zijde, met ter identificatie de doos erachteren de andere zijde met duidelijk andere raamindeling
Die zoek ik nog....... zijn dat nog leverbare varianten? kan je misschien het artikelnr van de Jouef geven?? bvd.
Ik heb een Railtop TEE Ram ! Dus een echte Railtop Kenners weten waarom dat enigzins bijzonder is.Gaat de LSModels in de verkoop.
Iemand ervaring met deze combi?
Ik veeg het wel even aan: Afgelopen zondag was er in Zaandam een vrij grote modelbouwbeurs. Toen ik deze DB WR360 (V20) zag liggen gezien de prijs heb ik deze toch maar gekocht. Deze komt achter de nog te bouwen Br52 evenals van het merk Trumpeter in de abnormale grote schaal 1/35 Trumpeter zal deze lijn van treinen (metname rond de WW2) voortzetten. Ik wil er een museumtrein van maken dus in de kleuren zwart/rood.https://images.beneluxspoor.net/bnls/TrumpeterWR360.jpg