Hallo Henk en AdaAls je wilt kan ik je de in het Nederlans vertaalde handleiding toezenden.En dan lukt het zeker.Hiervoor moet je mij wel even je Email adres toesturen.Adres in mijn profielGr Piet
@Piet heinst en alle andere.Piet ik heb verschillende wissel met een aansturing met spoelen en deze wissels worden digitaal gemaakt door middel van 2 wissel decoders 10775 van roco.Maar nu mijn vraag is het mogelijk om een druk knopje te plaatsen tussen de wissel en de wissel decoder??MvgErik-Jan
Hallo Erik-Janvertel een wat je er mee wilt doen.Gr Piet
Hallo Erik-Jan,Als je met de wisseldecoder de 10775 van roco bedoeld dan kan dat niet zomaar met een drukknopje.De wisseldecoder krijgt de digitale signale van de versterker en deze heeft opdracht gekregen van bv de multimaus.Als jij een drukknopje tussen je trafo en je decoder plaatst dan heb je gewoon stroom (spanning) en niet de digitale signale waarop de decoder reageerd. Wel kun je de een drukknopje plaatsen tussen de wisselaandrijving (dat ding met 2 spoeltjes erin bv) en deze dan schakelen.De meeste hebben een gemeenschappelijke min en een plus voor recht en voor links, dus bij drukknopje moet je er al 2 plaatsen, een voor link en een voor rechts,Gr Piet
Bij mijn TEE start set zat de Nederlandse handleiding als een mooi boekje, gedrukt in kleur