@Remco...Inderdaad, zou ook mijn visie zijn.Maar je hebt geen idee hoeveel echte Marklin-verzamelaars er zijn! Buiten dit forum, buiten het 3-rail forum, buiten de beurzen om...Die betalen altijd grif veel geld voor de modellen!
Had er vanavond direct 2 besteld om ze tzt turqoise, resp. bruin te painten (jaja). Krijg net een mailtje dat ze al zijn uitverkocht!! Kennelijk toch een populairder model dan je uit de (terechte) opmerkingen over de aandrijving en het geluid zou kunnen afleiden. Nou ja, misschien straks een andere fabrikant Carlo
........een 'lange' ......... voor maar 170 euro .......
Bij de Ram van Trix snapte ze het wel, een 'lange' trein voor maar 170 euro .
Opvallend is, ik kan me vergissen, dat de wisselstroom 1200 en TEE niet in de aanbieding zijn. Naar mijn idee helemaal geen grote voorraden die moeten worden weggewerkt, gewoon Rocootje pesten.
Tja als wijktrein het zegt is het eigelijk altijd waar. En hij zegt dat er een fabrikant bezig is met de ontwikkeling van de loc. Of die gepresenteerd gaat worden op neurenberg is nog niet zeker. Maar goed reden genoeg om deze te laten schieten.
Dank voor die kanttekening, het is immers alweer bijna een week na Sinterklaas en dus veel te laat voor speculaas, wat ongetwijfeld in grote hoeveelheden zou zijn uitgedeeld; de wens is immers de vader van de gedachte. - Peter