De bogen zijn groot genoeg, de rest v.d. bogen zijn allen dezelfde straal, het probleem doet zich voor in de boog van de stijgende baan naar de hogerliggende baan.Ik heb alles gecontroleerd qua stralen en ligging enz.
Rene, voorwat betreft de decoder, ik heb diverse malen geprobeerd, en tot nu toe niet gelukt, zal het nog wel enkele keren proberen.
Eric, de rails inkl. stijging enz. liggen goed, alles rijd erop en af, zelfs de Glaskast.
Ook schrijft hij iets over het gedrag in bochten.Onze collega's hierboven gaan ook al in die richting en zoeken het knelpunt terecht bij de rails en niet bij de loc.Je 'probleem' is dus niet uniek.
Het enige wat ik hierop kan adviseren is of de wisselsaanpassen(met dun plasticcard de dwangrails ietsverhogen o.i.d. of de rails vervangen doorPeco Oe materiaal.....
Wat je niet kunt is ze opnieuw inladen met een ander geluid.
which allows downloading software and new future sounds directly from your PC and from the QSI website directly into an UPGRADED Quantum Sound System without disassembling your locomotive.
The PR3 lets SoundFX users download new Project sound files and even reflash the sound decoder's firmware for latest updates.
Je 'probleem' is dus niet uniek. Elders op deze webpagina gaat het ook om RP 25 wielen (beoordeling plan E met RP25).