isoleren die hap! ik adviseer isovlas om vocht/damp problemen te voorkomen en afwerken met een gipsplaatje(brandvertragend. Verder een velux dakraam, die zijn van binnenuit te plaatsen.
Ik zit hier in mijn woonkamertje achter de compumet een jas aan :- X Kou is wel beheersbaar(cv). Ik heb ook geen zolder, mijn n-baan staat in de slaapkamer,knutselhoek heb ik naast mijn computerplek Alleen het is hier nu errug donker enkel s'ochtends komt er wat zonlicht binnen dusik ben toch weer blij als de dagen weer langer worden...MvgTis
Ha e-p,das een goeie, maar ik heb wel eens begrepen dat er niks te isoleren valt als je niet verwarmt. Aan de andere kant, de warmte komt misschien wel door het trapgat naar boven. De vloer van de vliering is overigens geisoleerd, om warmteverlies uit de kamers eronder tegen te gaan. Misschien is toch eerst een klein radiatortje een oplossing. En anders maar veel lampen aan doen (ik heb al 5 halogeenlampen boven de baan) .Ik vind dit wel een leuk draadje. Ik ben zeker niet de enge die een beetje moet lijden voor de hobby. Het heeft ook wel wat. Net als vroeger in de trein (zonder verwarming) je geeft het zelf al aan, als je niet wilt dat de lekwarmte van de ondergelegen ruimtes plus de warmte van de lampen je zolder uit vliegen... En zelf ben je ook goed van zo'n 80Watt