@ Klaas, nee het is geen geheim bericht maar het heeft niets met dit onderwerp te maken en zou anders het draadje vervuilen.
Das een ZwemBak!Oh ja Klaas en Wim: Onze variant is 2 poten per bak (in het schaduwstation) de landaschapbakken en blackboxen hebben gewoon vier poten.Kees-Jan
Want het werkt altijd, of je leunt er net even te hard op.
dan is het te hopen dat degene die het afbreekt, of je daar behulpzaam bij is, daar rekening mee houd, want anders stort het gewoon op de grond, nogmaals dit is een verkeerde zuinigheid.
Ook bestaat de kans dat de module die eraan hangt, verzakt, en dat dan de sporen niet meer op gelijke hoogte liggen, met alle nare gevolgen vandien.
een ieder det het op zijn eigen manier, het enigste wat ik hier plaats is mijn ervaring met modules en met module banen
Ik heb wel slechte ervaringen met een enkele poot die twee bakken ineens zou moeten koppelen, daar blijf je problemen met gaten (net niet gelijk) en bakrandhoogten (ook nooit gelijk) houden.
Ik zet één van de bakken thuis wel eens in de woonkamer om eraan te werken en wil dat opzetten helemaal alleen kunnen doen