Heeft zo'n eindpaal voor de bovenleiding niet twee schuin naar beneden lopende spankabels om te zorgen dat de paal niet krom wordt getrokken ? In dat geval zal het waarschijnlijk fraaier zijn de paal na de brug te plaatsen.De brug is heel fraai geworden. Een zeer geslaagd project !
Mocht je op de foto wat zien zeg het gerust hoor
Ziet er weer goed uit Remco. Leuk filmpje op youtube ook. Gerard.
Remco,Ik vind het echt heel mooi wat je gemaakt hebt!Zou je alleen niet de traptreden grijs maken?In mijn beleving zijn de trappen van de NS meestal van beton.Verder ziet het er allemaal ongeloofelijk mooi uit!Groeten,PeterR
Ik ben het met alle complimentjes eens. Het ziet er gelikt uit maar ik vraag me ook af of de kleur geel wel reëel is. Wel een frisse kleur ....maar toch...?Groet JaapEr ontbreekt verlichting op de brug. Ga je dat nog maken of ga ik nu een brug te ver?
Remco, denk je nog aan de roosters boven de sporen aan de brug zodat er geen zooi in de bovenleiding kan komen? Een vriend van mij wees me er laatst op dat ik dat zelf ook vergeten was Het is een mooie brug geworden tot nu toe, groetjes Michiel
Remco, Ik zit te genieten van wat je allemaal aan et maken bent. Gr. Gerco