bron: Rail MagazineZo ziet de foto er bij mij uit op pagina 9 van de Rail Magazine nummer 256.
@ henken is dat een mooier en interresanter blad dan Railmagazine?Is dat los te koop?, want ik heb het nog nooit in de winkel gezien.Ik woon dan ook in een dorrepie hoor,Frederico
bron: Rail MagazineZo ziet de foto er bij mij uit op pagina 9 van de Rail Magazine nummer 256. En nee dat komt niet door de scanner mvg,Matthijs
De drukkerij heeft gemeld dat zoiets wel eens kan gebeuren, maar dat de man achter de pers dit had moeten constateren. Als u mij uw adresgegevens mailt, stuur ik u een gaaf exemplaar.
en is dat een mooier en interresanter blad dan Railmagazine?
Tsja, ik ben daar geen lid en heb de afgelopen 5 jaar precies één exemplaar los gekocht, omdat er een foto van een turkooise 1300 in stond. Ze zijn dus los te koop, maar echt kijk heb ik er verder niet op. Twee voorzichtige observaties.1. Het is dunnetjes.2. Het is aan de brave kant, zelfs voor een spoortijdschrift.Maar het bestaat al lang en de oude jaargangen zijn een rijke bron van informatie.
Ik had vorige week een email gestuurd met als mededeling van die misdruk op pagina 9. Kreeg ik de volgende dag een keurige reactie terug van:Top service van Rail Magazine..!!!! mvg,Matthijs
Dan heb je het inderdaad al lang niet meer gezien Het blad is sinds begin van dit jaar