Ja dat kan...(met inachtneming van een aantal aandachtspuntjes)
Normaal sluit je de S88 aan via een 6 aderig kabeltje, maar voor verbetering van de overdracht van het signaal is dat stekkertje vervangen door een Netwerk aansluiting, rj45. That's all.
Nog even een paar vraagjes voor ik overga tot bestelling:vraag1:Waar staat eigenlijk s88d16-n voor? S88 is terugmeldmodule, d16 (16 aansluitingen?) en de n??vraag2: Daarnaast heb ik idd ook nog de vraag of het mogelijk is, zoals Sander al eerder verzocht, of de startset met 4 losse diodes en een weerstandje uitgebreid kan worden ? (of anders los te bestellen?) vraag3: En hoe zit het later, als deze actie is afgelopen, met de leverbaarheid van s88d16-n modules? Ik ben namelijk nog geen wonder in het in elkaar zetten van electronische schakelingen (wil het wel graag leren, maar snap er nu nog niks van), solderen kan ik wel vraag4: is de s88n-patchcable hetzelfde als een standaard LAN-cable (dus UTP?)
Wat gebeurd er als je de aansluiting toch verkeerd hebt aangepakt en er toch kortsluiting onstaat? Is de module (of iig naw een component ervan) dan meteen doorgebrand of schakelt de booster zichzelf meteen uit (net zoals nu gebeurd bij kortsluiting)?