Ben namelijk benieuwt is of ze nog wel op vooraad zijn, ben namelijk bang dat ik dinsdag al iets te laat ben geweest met bestellen.
Goedendag,Dus als ik het goed begrijp kan je beter langs gaan als bestellen?Of laten ze er een deel achter voor bestellers?vriendelijke groeten,Jon van Dijk(die helaas niet 1,2,3 langs de winkel kan wippen)
http://www.brekelmansmodelbouw.nl/ , ook voor 69,95Geert
Beste Jumboy,Ik doe het zelf met succes op minitrix loc'sNo way dat ik alleen de letters en cijfers raak met een wattenstaafje waarvan de kop alleen al groter is dan het hele getal dat ik weg wil hebben. Ik weet niet wat je loc doet als je een hele fles terpetine er overheen gooit (raad ik niet aan) maar wanneer je alleen het wattenstaafje nat maakt met terpetine om zo de letters er af te boenen, gebeurd er met het plastic echt helemaal niets. En geloof me ik ben behoorlijk kritisch als het gaat om vervorming dus mocht het bij mij fout gegaan zijn raad ik het zeker niemand aan. Maar dat is dus in dit geval niet waar.fotoKortom: maak je niet druk om een beetje terpetine,groetjes,Mark