Aan wie is de vraag gericht Ben?
vermoedelijk is je mapping niet juist
Aan Ben Ik heb de groene draden geprobeerd aan het groene draadpunt van de 8 polige stekker te solderen. Lukte niet echt (was laat ). Daarna besloten de groene decoderdraad door te knippen en een verbinding te maken van de 4 groene draden. Zie foto:Dan is dat dus volgens het Digikeijs schema:Daarna heb ik elk setje getest met een gelijkstroom trafo en het resultaat was:oranje + geel > gele leds okoranje + paars > rode leds okoranje + groen > geen lichtNu zou het kunnen dat ik met dat 'soldeer-gepruts' de led heb opgeblazen.Ik heb net de lok op de rollenbaan gezet om te testen met de YaMoRC YD7010 centrale: Front en sluit doen het prima. F1 werkt niet, met F0 uitDaarna verbonden met de SPROG IIv4 en DecoderPro:Wat direct opvalt is dat de decoder wel super eenvoudig is. Op de foto is de tab 'licht' te zien: alleen front en rear.Verder geen functietoewijzingen te vinden. CV tabel erg kort:Wellicht hier een oorzaak?Verder kom ik niet. Nog een idee?GrKoos
Heeft u op de achterkant de soldeer brug gemaakt op 3? Als deze er niet inzit doet het A-sein/rangeer sein niks.Op de foto lijk deze niet aanwezig te zijn