09-15-2017: Release of Version 9 of all Railroad & Co.™ programs
dan zou het de ontwikkelaars sieren als hij de kopieerbeveiliging zou verwijderen.
Traincontroller stopt met het verder gaan van ontwikkelingen. Dus geen updates ed. meer. Waarschijnlijk ben ik 'digidom' of zo, maar als je een versie hebt met een licentie, dan blijft die versie toch gewoon actief?Het verhaal over een usb-stick, die een eigen ID heeft is voor mij nieuw. Ik heb een licentie van Rocrail en deze kan ik probleemloos kopiëren naar een andere USB-stick. Dat is wel handig, want dan ik verschillende programma's maken om automatisch te kunnen rijden.Maar misschien werkt Traincontroller anders. Als dat het geval zou zijn, dan zou het de ontwikkelaars sieren als hij de kopieerbeveiliging zou verwijderen. Immers, zijn commerciële doelstelling beëindigt en is geen business meer.
Waarschijnlijk ben ik 'digidom' of zo, maar als je een versie hebt met een licentie, dan blijft die versie toch gewoon actief?Het verhaal over een usb-stick, die een eigen ID heeft is voor mij nieuw. Ik heb een licentie van Rocrail en deze kan ik probleemloos kopiëren naar een andere USB-stick.
Rockrail is opensource. Dat is dus op basis van een geheel ander "verdienmodel". Lees, niemand verdient hier iets aan, allemaal liefde en vrijwilligerswerk plat gezegd.
€560,00 is een serieuze investering.Maar aan de andere kant:Als je zo'n 9 jaar geleden je laatste financiële bijdrage hebt gedaan, dan kan je nu redelijkerwijs ook niet veel meer qua ondersteuning verwachten, toch?Groeten,Jos