Dan zit daar het probleem denk ik. Je kan volgens mij alleen de Maus programeren i.c.m. een Z21(zwart)/z21(wit,start).Beetje ongeveer het verhaal van Ronald K.
Lijkt me een gevalletje verschillen in CV1. Sommige centrales hanteren waarde 99 als hoogste, andere hanteren een waarde van 126 als hoogste. Dus zal waarde 100 - 126 op een MM niet werken als op laatstgenoemde CV1 is gezet.
Hij wil adres 23 geven, dus dat zal het niet zijn.
Of de software van de muis te oud?
Het kan zijn wat Ronald H aangaf: De lokpilot v5 kan een probleem zijn. Zeker in combinatie met de melding van "overload". Dat is gewoon niet goed.
Nee. dat schreef ik niet De combi Esu L5 die geschreven wordt met een Ecos en dan bij een andere centrale niet reageert. Dat is niet specifiek een probleem van de decoder, meer van de centrale die iets schrijft wat eigenlijk niet zou moeten.
De decoder van de TS is zeker niet stuk, immers zou hij dan ook bij de dealer waar hij was niets moeten doen. Maar het ding laat zich met een Ecos prima programmeren en verdomd het dus op een Multimaus. Lijkt dus sterk op wat ik had en heb beschreven.
Dat is dan wel een apart iets.
Je was er zelf bij toen hij het niet wilde doen
Overload gaat meteen aan als ik het adres bevestig, adres heb ik daar ook laten aanpassen op de ecos. Als ik hem daarna weer invul op de multimaus, gaat overload direct weer branden.Rijden gaat op de ecos wel, maar onder geen mogelijkheid met de multimaus.Arjan