....dan zijn dat gewoon 2 wissels achter elkaar.
Weet zo niet hoe het eventueel zit met puntstuk polarisatie.
Henk, ik gebruik geen iTrain en heb ook geen ervaring hier mee maar zou het zo kunnen zijn dat de wissels die nu adres 41 en 43 hebben bij een drieweg wissel opvolgend moeten zijn, dus 41 en 42 en dus ook bedrading dan aan juiste aansluitingGr Piet
Jos, de 2e uitgang op de decoder werkt niet meer, geeft kortsluiting.Daarom nu uitgangen 41 en 43.Deze werken met de MM naar behoren.Alleen in iTrain krijg ik het (nog) niet voor elkaar.mvg Henk
Henk, ik vermoed dat in jouw geval bij afbuigen rechts (de 2e rij) de waardes als volgt moeten zijn: 2=41: groen, 3=43:groen.Groeten,Bert
iTrain werkt met afstanden waarbij de lengte van het wissel ook een rol speelt, zeker bij rangeren.
Je kunt in iTrain een driewegwissel niet voor twee wissels aanzien. Dat gaat fout of op zijn minst minder goed met de positie van de loc. iTrain werkt met afstanden waarbij de lengte van het wissel ook een rol speelt, zeker bij rangeren.
Even daargelaten of het dan in een wisselstraat goed werkt, maar schakelt iTrain dan die wissels op deze twee adressen wel om.