Misschien heeft ook iemand een suggestie als vervanging van de LED-trafo's/drivers, maar dan niet de Fleischmann trafo's e.d., want daar heb ik een aantal van liggen met onvoldoende capaciteit om meerdere treinen tegelijkertijd te laten rijden.
Tsja als jij een beter idee hebt?
Nou, dat giswerk durf ik dan best aan.In ieder geval zit dat veerdraadje op een verkeerde plek.
Opvallender vind ik de blauwe en groene draad bij deze foto:
Ik rijd analoog en met N-spoor materieel. Tijdens het testen is er een voor mij onverklaarbaar fenomeen opgetreden. Ik heb een Fleischmann BR143-loc (artikelnr.: 734505) getest. Deze heeft een aantal rondjes gereden en toen kwam er rook onder de loc vandaan en sindsdien branden wel de lichten, maar rijdt deze loc niet meer.Omdat ik dacht dat het aan de loc lag, heb ik dezelfde loc nogmaals gekocht. En precies hetzelfde gebeurde opnieuw. Ook met deze nieuwe loc. Kortgeleden heb ik een andere loc genomen. Deze keer een oudere Roco BR181-loc. Deze heeft al jaren zonder problemen rondgereden (met een gewone treintrafo en analoog). Nu heeft deze ook met de LED transformator enkele testrondjes gedaan, maar is ook plotseling blijven staan en doet niets meer.Heeft iemand een idee waarom de locs het niet meer doen? Alle drie zijn het nieuwe locs.