Leuk thema en prachtig materieel
Leuk Marco
Hoi prachtig mooi!Gr. Menno
Mooie verzameling, Marco!Het boek heb ik sinds kort ook. Heel inspirerend. Enig commentaar heb ik ook. Dat is mij eigen.Ik vraag me af waarom je voor dubbelspoor hebt gekozen. In mijn ogen is enkelspoor meer passend en ook veel interessanter voor het rijden met alles. Zie bv mijn baantje Heen, En en Weer.Er is daar een hoop mogelijk met veel materieel.Zo ook de keuze voor de loods. Ik snap m wel, maar zou m zelf niet maken. Tenminste, niet in Dokkum. Is er geen plek waar je die loods neer kunt zetten met wat wagens en rijtuigen als zijnde Leeuwarden? Dan kun je gericht naar dokkum rijden voor verdere afhandeling.Alles hangt natuurlijk samen met wat je met je baan wil. Ik ben een speler, als jij een kijker bent, heb je een andere insteek en bouw je je baan anders. Overigens ben ik van mening dat Heerenveen dit seizoen de beker gaat winnen, evenals Telstar. GroetHuup
Mooi dat je een nieuw topic opent om de ontbrekende foto’s te herstellen. Het is gelijk genieten!Wist je dat Werps een 7100 (kit) aan het ontwikkelen is?Groet, Mathyn