Hoi Ronald,mooi plan.Gaan we volgen. Benieuwd naar het eindresultaat, vooral mijn schoonouders Zij zijn daar/in die omgeving (Sankt Georgen) jaren lang op vakantie geweest. Groeten,William
vraag: worden die spoorbogen (boogjes) rechts bovenaan uiteindelijk zo krap zoals het lijkt op de tekening ?
Minimum boogstraal lijkt mij overal 48-50cm?Ronald, jou kennende kom je nog wat opstelsporen in je schaduwstation te kort Groeten,Jos
Zou van de klapbrug een uitneembaar stuk maken (heb je gelet op tekst in laatste plan wellicht zelf al bedacht). Is misschien makkelijker te maken als er bovenleiding op de baan komt.
Nadeel is dat je dan zo'n opklapbaar deel moet maken.Bovenleiding die je voor je geplande ellocs toch echt nodig hebt, wordt dan een extra uitdaging.Alternatief is om er onderdoor te kruipen. Niet ideaal op de lange duur (weet ik uit ervaring)
........Zomaar een gedachte, omdat ik ook iets in wilde brengen haha. Groeten,Jos
Wendezüge en triebfahrzeuge [...] leggen als enige alleen maar de langste route af. En om dat te realiseren(binnenkomst rechterkant Sbhf) betekend het gebruik van boogwissels wat ik in een Sbhf wil vermijden.