Wat bij mij nog het dichtste in de buurt komt van modelspoor in clubverband, is de whatsappgroep van Modulebaan.nl, meer heb ik geen enkele behoefte aan. Mijn introvertheid en bizzare gevoel voor humor wordt maar op weinig plekken gewaardeerd
........ Mijn introvertheid ...........
Zou er ook een one percenter modelspoorclub bestaan inclusief leren jas met bedrukking?
Onze club startte in 1980 in een ruimte in een buurthuis waar beperkt ruimte was voor een modulebaan. Die baan (niet ieder lid werkte er aan) is reeds lang terziele en de club is vergrijsd en ca vijf jaar geleden officieel beëindigd, ook na sloop van het buurthuis, en wat over is gebleven is nu en vriendenclub van ca. 10 man. Geen statuten en officiële vergaderingen meer.Maandelijks een bijeenkomst maar niet in jun, jul, aug. Hoofdzakelijk bijkletsen en dvd's bekijken.Vanaf het begin in 1980 hebben we een leesportefeuile die rouleert tussen de leden. Zojuist kreeg ik portefeuille 530B. Er rouleren er per maand twee, de A en de B, dus 1060 mappen. Even rekenen: 530/12 is ruim 44 jaar!
Ik heb 2 vragen:1 wat is de reden waarom je GEEN lid wordt van een MSV?2 Waarom hebben de Belgen het veel beter voor elkaar
nee sorry Ronald, dat bedoel ik helemaal nietwat ik bedoel heb ik nog niet gezegd, komt nog