Niet boos kijken als ik je omver loop dan he?
Dit is ook niet waar ik u op aanspreek en kinderachtig van u als u hiermee een publiek voor u hoopt te winnen.Onnodig extra ruimte claimen waar anderen last van hebben blijft desalniettemin asociaal.Uw (rug)tas kunt ook gewoon met de hand dragen voor die paar uurtjes i.p.v. de hele dag anderen tot last te zijn.
Ik heb gehoord dat er op diverse stands grapjes worden gemaakt. Dat wordt flink zuur kijken voor sommigen geloof ik...Overigens heb ik al sinds de lagere school een rugzakje, toch ben ik een eind gekomen
Dan zou het wel eens een kort bezoekje voor je worden, je geeft aan dat je bewust mensen omver wilt gaan lopen...Uit de voorwaarden van het spoorwegmuseum : Verblijf in het museumcomplexArtikel 4.1Gedurende het verblijf in het museumcomplex dient de bezoeker zich in overeenstemming met de openbare orde, de goede zeden en de met betrekking tot de aard van de bezochte activiteit geldende regels van fatsoen te gedragen. De bezoeker is tevens verplicht de door als zodanig kenbare functionarissen van het Spoorwegmuseum, medewerkers publieksdienst daaronder begrepen, maar niet daartoe beperkt, gegeven aanwijzingen en instructies direct op te volgen.Indien naar het redelijk oordeel van een daartoe bevoegde functionaris van het Spoorwegmuseum, die als zodanig herkenbaar dient te zijn, de bezoeker op enigerlei wijze in strijd met deze normen, aanwijzingen of instructies handelt, kan de bezoeker de verdere toegang tot het museumcomplex worden ontzegd, zonder dat de bezoeker enig recht heeft op vergoeding van de kosten van het toegangsbewijs of eventuele andere gemaakte kosten.