Ik heb al een buik, dus laat ik mijn rugzak op mijn rug dan heb ik een automatisch een groter omgrenzingsprofiel
Ik kijk/ben absoluut niet snel boos, en ben al helemaal niet zo snel omver te lopen dus ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen !
Dat zeg je als je het zélf hebt over Marijn omverlopen omdat ie een rugzak op zijn rug heeft?
Toch helpt het als we hier collectief tegen optreden anders blijft het bij roepen in de woestijn.Dus dank voor je/uw reactie Henk.
Ach, het is niet alleen op beurzen dat gedoe met rugtassen. Ook in de trein worden de rugtassen gebruikt om stoel ruimte te claimen, een rugtas op de stoel, laat de andere reizigers maar lekker staan. Als je vraagt of je op de plek van de rugtas mag zitten is men nog verontwaardigd ook.De verloedering van de maatschappij.Jammer maar helaas.Gun elkaar de ruimte in dit overvolle land.Henk
Mijn rugzak staat ook gepakt, op de buik dragend is het aanzienlijk makkelijker om vooraan bij de baan te komen staan
Ook in de trein worden de rugtassen gebruikt om stoel ruimte te claimen, een rugtas op de stoel, laat de andere reizigers maar lekker staan. Als je vraagt of je op de plek van de rugtas mag zitten is men nog verontwaardigd ook.
Mijnheer Biessendorf,Bedankt voor uw uitleg en ik begrijp uw ergenis in dezen.ik wil mijn geval graag toelichten:Omdat ik besta neem ik volgens mijn beleving en denkwijze binnen dit universum wat ruimte in beslag, deze ruimte "claim" ik inderdaad voor mijzelf.De hoeveelheid die ik claim is inderdaad wat groter dan strikt noodzakelijk, hier komt dan ook mijn rugtas in beeld, deze heb ik op mijn rug omdat ik de inhoud niet eenvoudig op het lijf kan dragen.Mijn rugtas is voorzien van een paar smakelijke boterhammetjes en een flesje drinken die ik, helaas heel egoïstisch, helemaal zelf ga op peuzelen/drinken en met niemand deel ! Dan wil ik nog even terugkomen op de ruimte die ik inneem, die bestaat zoals we weten uit 3 dimensies Lengte, breedte en hoogte.De eerste twee heb ik reeds toegelicht, de derde nog niet.. hoogte.Ik ben gezegend met een royale hoogte van 1,98 meter. Ik heb geleerd dat mensen die niet zo royaal bedeeld zijn niet zoveel zien als ik de door mij geclaimde ruimte voor hen in beslag neem.Dus doe ik dan ook netjes een stapje terug zodat die mensen voor mij kunnen gaan staan en daardoor wél wat kunnen zien, ik kijk dan immers over hen heen.Ik hoop dat ik met het laatste mijn eerdere tekortkomingen in het onvermijdelijke en egoïstische gedrag van mijn bestaan een beetje goed kan maken. Tevens hoop ik ook dat u net als ik kan genieten van een mooie show, en dat u niet geconfronteerd word met te veel ergernissen.