Leugenaar.
Kijk even om je heen vóór dat je je gaat verplaatsen, net als buiten op straat in het verkeer, niet zonder nadenken achteruit stappen of jezelf omdraaien.
Maar, het gaat wel héél erg ver om “Mitropa” leden als “Marijn” en “Ronald Halma” zo aan te vallen. Beide heren waren al aanwezig bij de eerste vergadering met als eindresultaat het ontstaan van “OntraXs!”.
Ronald Halma aanvallen op zijn eigen evenement dat hij meer geld zou kunnen verdienen aan een zotte interpretatie slaat echt alles. Geld verdienen aan een evenement waar je in de basis al je hele leven werkt gaat niet over geld. Wel over de trots dat het je 2x gelukt is en een 3e mag en kunt organiseren.
'Ik twijfel aan je bewering' of 'Ik geloof je niet' klinkt stukken anders. Maar ik heb zeker 6 getuigen, waaronder degene die m nodig had.
...Categorie "alleen op de wereld"
Desalniettemin vraag ik mij af waarom jij dat op jouw eigen evenement niet zou durven. Jij bent als organisator verantwoordelijk, jij stelt de regels op en als men het daar niet mee eens is dan kom je er gewoon niet in. Klaar. Of kost dat je teveel klandizie en daarmee inkomsten. Dan zit je weer in een spagaat nietwaar.
Één van de redenen waarom het hier zoveel prettiger leven is als daar bij jullie.