32 had inderdaad geen reclamebanen maar is doormidden gezaagd naar de sloper gegaan (dat dan weer wel...)
Ja, en de overige 4 zijn dan de 21,25,34 en 36, waarbij de laatste ook nog reclamebanen had? Artitec had wat mij betreft wel de 21 of 25 mogen maken. Ik hoop wel dat ze voor de DE-I mét reclamebanen het nummer 36 kiezen. Dit was nl. de laatste DE-I in deze versie.Groet,Edwin
Hallo allen,ik heb ook de rode 47 met geluid.Bij mij gebeurt er iets vreemds, na diverse malen wisselen van rijrichting functioneerd hij ineens niet meer.Het eventuele geluid (hoeft niet aan te staan maar kan wel) reageert nog wel, als er harder gereden zou moeten worden (rijregelaar op laten lopen tot 28 rijstappen) hoor je de machine wel gaan brullen. Indien je dan terug naar nul regelt hoor je ook de rem en gaat het geluid terug naar stationair draaien.Het lijkt erop dat de decoder dan deels is vastgelopen en niet meer correct werkt.Heeft iemand anders dit ook (gehad)? en weet iemand hoe dit op te lossen is?Groeten,Christoph
MTE meldde via hun mailinglist dat binnenkort de rode DE-1 met NS logo's en ATB leiding wordt verwacht.